torsdag den 11. august 2011

Kuragehime


Det går rigtig godt på den nye skole. Det er virkelig dejligt, at få lov at udfolde sig lidt kreativt. Det er meget anderledes fra det meget boglige gymnasium.
Indtil videre har vi lavet genbrugspapir, skabeloner og tryk til t-shirts, som vi skal have på, på introtur på torsdag. Og vi har designet vores egne notesbøger, som så skulle printes skæres til og have sider i. Syntes det er mega fedt, at vi skal lave vores egne notesbøger - frem for at vi bare får stukket 4 stk. papbøger i hånden. Mine notesbøger er San X inspireret; de bliver super cute ~ ♥

Endnu et plus ved at gå i skole er, at jeg kan se meget mere til de folk der bor derude n____n og jeg kender efterhånden mange.
Blev inviteret ud til Sascha og Kenny i mandags til overnatning. Det var super hyggeligt. Mig og Sascha så Kuragehime - hvilken jeg egentlig har ville se længe, men bare ikke har kunne få taget mig sammen til. Vil ikke lave nogen anmeldelse eller referat af den, da mange af jer allerede har set den. Men uden tvivl; jeg var vild med den fra aller første episode, og idag fik jeg så set resten. Can't wait till season 2!

Om aftenen så vi How To Train Your Dragon. Sascha var skuffet over, at jeg ikke havde set den XD hvilket jeg godt kan forstå, for den var virkelig god. Jeg vidste bare overhovedet ikke hvad det var, og havde haft en forestilling om at det var en rigtig film. Elsker virkelig dragen, den er bare alt for cute~

& Sascha havde en gave til mig. Se se se ♥
Jeg elsker den n___n ♥



Kuragehime OP



Pssssst!
Jeg bestod min teoriprøve idag.

4 kommentarer:

  1. Wuuuuuh bestået teori prøve!
    Wuuuuh på Kuragehime!
    Wuuuuh Sådan træner du din drage
    Wuuuuuh gave fra Sascha!

    SvarSlet
  2. Tilløkkøøøøøh' med teoriprøven! :D

    SvarSlet
  3. Tillykke med teoriprøven ^^ Og jeg er også skuffet over at du ikke havde set how to train your dragon x'D helt ærligt!

    Jeg elsker også bare kuregahime, inkl. introsangen <3

    SvarSlet
  4. Introtur, hvor sødt :'D Håber den bliver rigtig god!

    Jeg vidste bare du ville elske Kuragehime, hihi! Og det samme med HTTYD. Synes stadig det er sjovt du havde forventet en helt anden film xD

    Og det var godt at du blev så glad for gaven :3

    SvarSlet