mandag den 1. august 2011

Ikealand

Alice fell through a rabbit hole and ended in Wonderland..
..well not me. I went to Ikealand by car ~ works for me! ♥


Idag har jeg været i Ikea med mine forældre. Der er bare ikke noget bedre end at nusse rundt i Ikea, for man kan altid finde noget spændende.


Jeg købte en ekstra kasse bestik af noget jeg havde en pakke af i forvejen - har på føleren at jeg ikke gider vaske op hele tiden når jeg flytter :b så er 12 bestikker bedre end 6.
Så købte jeg lige nogle bordskånere, for det har jeg ikke i min flyttekasse, og nogle 'poselukkere' som kan gå i fryseren - de er nemlig smarte. Købte også liiiige en masse bøjler, som jeg nok tager i brug allerede nu pga. at cosplay og loli fylder :s who should have known?!
Til sidst købte jeg en ordentlig røvfuld billedrammer. Wall of Memories vol. 3 - can you feel it? :b



Jeg var forresten til indflytterfest hos min veninde Camilla i Aalborg i lørdags. Det var super hyggeligt - girls night. Vi tog i Gaden - dansede and so - var hjemme klokken halv 6. Træææt. Det var super hyggeligt, selvom det med at gå i byen ikke lige er min kop te. Men nu er det da også prøvet.

Har dog stadig Loca People på hovedet


"I called my friend Johnny, and I said to him:
La gente está muy loca - wtf?!"

3 kommentarer:

  1. What the fuck?!

    I love that song!
    - Og jeg elsker Ikea xD

    SvarSlet
  2. Du får Ikea til at lyde så eksotisk :'D Haha, you so cute!

    Kenny og jeg tager derud bare vi mangler nye tøjbøjler. Så anti-eksotisk er det for os xD

    SvarSlet
  3. Super gode ting - man finder altid en masse ting i Ikea. Glæder mig til at se billeder af din Wall of Memories. :)
    diary.dk

    SvarSlet