søndag den 7. august 2011

Første skoleuge


I onsdags havde jeg første skoledag på Media College. Men først et lille afsnit om tirsdag.
Min sidste dag af ferien brugte jeg sammen med mine dejlige piger; Line, Sara & Maria ♥ vi var nede i byen og fejre Lines fødselsdag. Vi var først i biografen og se Brudepiger - virkelig sjov film, men må sige at selve historien var lidt tam. På et tidspunkt sad jeg praktisk talt og græd, fordi jeg grinede så meget haha genialt klip hvor hovedpersonen kører frem og tilbage i sin bil - når du ser det, ved du hvad jeg mener!

Efter filmen tog vi på Empire og fik dejlig aftensmad. Den stod på hygge og god mad, & Line fik gaver. Vi havde købt hende en bog og et gavekort til Kronen på Værket, som er en super nuttet kunstbutik i Frederikshavn.


Onsdag var det så første skoledag. Ja .. der er faktisk ikke så meget at sige til de 2 første dage. Der skete næsten ingen ting. Vi sad - vi hørte - vi sov - vi gik hjem. Men det var super hyggeligt at være sammen med Tøsen til intromødet ♥
Jeg går så i en bette klasse med 55 andre haha og jeg er så heldig, at jeg går i klasse med en fra Frederikshavn - så jeg har fået mig en busbuddy :D

Fredag gik vi igang med at lave skabeloner til noget t-shirt print. Jeg er igang med at lave noget pacman-tema :b min t-shirt bliver så flot og nørdet.
Mere skolesnak en anden gang ;) imorgen bliver jeg i Aalborg, der skal jeg nemlig ud og besøge Sascha og Kenny - det bliver så hyggeligt ~

2 kommentarer:

  1. Jeg har også hørt at brudepiger skulle være en af de bedre tøsefilm ^_^
    Og 55 lyder da som en giga klasse? x'D

    SvarSlet