mandag den 15. august 2011

Fårup sommerland


I lørdags var jeg i Fårup Sommerland med Line, Maria & Sara. Vi havde snakket en del om at tage afsted, eftersom vi var afsted sidste år, og Maria og Sara flytter til Århus. Det var dog lige ved at gå i vasken, fordi jeg pludselig blev ramt af noget underligt syge. Følte mig ikke syg men kirtlerne i min hals hævede op - og det blev faktisk så slemt, at jeg knap nok kunne bevæge mit hoved ): sadface. Så jeg måtte en tur forbi lægen og donere 5 blodprøver, lade lægen lave en podning (the worst!!), blotte mig så lægen kunne mærke og måle overalt ): ): I hate the doctor. Fik dog en god omgang penicillin, som tog hævelse og afsted var det til Fårup Sommerland! ♥

Vi tog afsted tidligt om morgenen, og var først hjemme igen 20:30. Der var rigtig dejligt vejr, hvilket selvfølgelig var skønt - men også trælst, for godt vejr = rigtig mange mennesker og rigtig meget kø. Men vi fik dog prøvet en del ting - og dagen gik ellers med hygge. Og vi var tur nummer 100 i Falken! :D så vi fik en ekstratur selvom der var vildt mange mennesker i kø; det var pisse sejt! ♥




Cinema - Benny Benassi
Bare fordi den er god ♥


3 kommentarer:

  1. Jeg elsker når jeg kan se du har haft det godt <3

    SvarSlet
  2. d'awh, jeg har gået og drømt om Fårup sommerland hele ferien :C never went though. Og træls med halsbetændelse, men pencillin er wundermiddel! (jeg fik det KONSTANT som barn)

    SvarSlet
  3. Nedtur at du blev syg, men godt at lægemanden kunne fixe det :)

    Men det lyder som en smaddersjov tur. Og total optur med Falken, haha!

    SvarSlet