mandag den 4. oktober 2010

PUTTEFEST! ♥

I fredags var jeg til Puttefest på mit gymnasium. Puttefesten er årets første fest, hvor man fejre de nyankomne elever på skolen (putterne) - dog blev dette års puttefest afholdt noget sendt, men det er pga. renovering på skolen. Regler for Puttefesten: #1: Putterne skal have en sut med sig .. Sut eller smut :D ♥ #2: kun Guder må danse på bordene :b

Min klasse 3.x startede med forfest hjemme ved Maria, og vil faktisk sige at det er en af de bedste og hyggeligste forfester vi har haft sammen. Det var efterhånden også lang tid siden vi havde holdt noget sammen, sidste gang var til sidste års julefest :o

♥ Mig, Sara og Line ♥


Vi hyggede os helt vildt hjemme ved Maria og lavede en masse underlige ting. Maria, Stine og Pernille lavede en score-konkurrence :b hvilket var virkelig spændende at følge med i xD Stine vandt, hun er en vinder - selv om Pernille og Maria ikke ville stå ved det.

På skolen var der rigtig godt gang i den, og der var super mange mennesker O__O! Vi dansede dansede og dansede, og jeg fik snakket med nogle nye mennesker! :3 og jeg fik ly af drukkappen, da jeg stod udenfor xD (drukkappen/drukhatten er en konkurrence som kører på mit gym).

Mit gym der fester :D lovely ♥


& Mikkel kom og hentede mig i bil og kørte mig hjem.
Det var totalt win, for normalt går jeg hjem, og der var hunde koldt!
Tak Mikkel ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. årh, det lyder som om du har ordentlig hygget dig! mega win at du blev hentet i bil x'D Håber ikke dine fødder er alt for smadrede efter al den dansen

    SvarSlet
  2. Normalt synes jeg gym fester kan være pænt steneren (gælder generelt alle skole-fester), men det lyder til at din var super sjov!! :D

    SvarSlet