lørdag den 23. oktober 2010

19 år hurra hurra hurra

Det er underligt som tiden går; det føltes som igår, at man var 7 år og aldrig troede at man skulle blive voksen. I dag er jeg blevet 19 og jeg føler mig stadig som en lille pige. Hvorfor skal man blive voksen?

Det har været en stille og rolig dag, har ikke lavet så meget & det har regnet hele dagen ): da jeg vågnede i morges fik jeg gaver på sengen - der er bare ikke noget bedre, at ligge i den varme seng og åbne gaver. Der var dog ikke så mange gaver at åbne, men mere kuverter. Har stort set kun fået penge og gavekort - har kun fået én gave, som er fra Pelle (min kat) har fået stjerner til at hænge i loftet :3

Mig og mor bagte muffins, som vi tog med ned til bedste. Det var super hyggeligt at besøge hende og vise mit nye tøj frem fra London. Havde min nye røde kjole på - følte mig bare så fin :I
Senere på dagen lavede mig og min mor så brombær-lagkage, der er blevet til en tradition at vi laver på min fødselsdag. Brombær fra haven ♥

Lyserødt brombærfyld ♥ ♥

Her til aften har jeg været igang med at hænge mine stjerner op i loftet. Jeg ved godt de måske er lidt barnlige, men jeg har altid syntes at de var så nuttede. Selvfølgelig skal jeg have nogle af mine yndlings stjernetegn op: Lille bjørn, Karlsvognen, Orion, Cassiopeia & selvfølgelig Vægten ♥


Psssst! ét år mere, så er jeg 20?!

3 kommentarer:

  1. Dit sidste år som teenager - sørg for at smække en masse med dørene og råbe over ingenting :'D
    Godt du blev forkælet så meget på din fødselsdag ♥

    Jeg elsker når ens kæledyr køber gaver. Mega hardcore!

    SvarSlet
  2. Moneeey <3 Det kan man jo også altid bruge >:3
    Og ååååårh, den der brombærlagkage ser pænt frådern ud ;-; Omnomnomnomnomnom!
    Synes btw også det er fedt, at du har været så kreativ og udnyttet stjernerne til at lave stjernebilleder ud af ^^ Du må endelig tage et billede en gang når det er mørkt og smide op på din blog, ne?

    Savner dig sweetheeaaart... Kun nogle uger til J-pop! *kissies*

    SvarSlet
  3. tillykkeeee : D Gamle! (høhøh, ihvertfaldt ældre end lille mig)
    Godt du havde en god dag ved din bedstemor, vil vædde med du var pæn i kjolen ~~ ^^
    og masser af kage, nom! Er lidt misundelig på dine selvlysende stjerner, jeg var ved at ærgre mig gul og blå over at jeg smed mine ud dengang jeg var lille T>T;; nu gad jeg virkelig godt have nogle.

    SvarSlet