lørdag den 9. oktober 2010

Familie frokost

Idag har vi haft min Bedste på besøg til frokost :3 æggemadder og stegte rødspætter om'nom'nom O__O elsker virkelig rødspætter!
Da vejret var rigtig godt hentede vi min bedste i hendes rullestol n___n det er så hyggeligt at kører med hende i rullestolen.

Mig og mor havde lavet brombær-lagkage til dessert. Brombær fra haven, som jeg har gået og plukket igennem sommeren og puttet i fryseren. Det har været så hyggeligt at gå ned i bunden af haven og plukke brombær hele sommeren, for hver gang jeg er gået derned er Pelle (min kat) løbet efter mig - han elsker at gå i haven med nogen ♥

Brombær, brombær, brombær, bunde, chokolade, flødeskum og makroner ♥ ♥ ♥


Bedste havde købt hyggestrømper og armvarmere til mig, taaaak Bedste ♥ det er jo snart vinter, så skulle jo nødig fryse n____n hvad er der egentlig med bedsteforældre og strømper/sokker?? er det sådan en regel de har?? love love looooove it :b


Last but not least! vil jeg lige vise nogle loliable fund frem som jeg har købt inden for det det sidste:



Stor ring med sten: H&M
Ring med prikker: købt via J-fashion
Øreringe: købt på udsalg i Bianco

3 kommentarer:

  1. Årh, det lyder rigtig hyggeligt :)
    OG HVOR LYDER DEN KAGE BARE LÆKKER. Hvis det ikke var fordi jeg lige har siddet og spist æblekage ville jeg være jaloux XD

    Den store blingbling sløjfe-ring er lige til at slå folk ned med 8D

    SvarSlet
  2. nomnomnom, KAGE! og bedsteforældre equals hyggesokker x'D kender det godt, og jeg elsker det også. Det allerbedste ved vinteren er at man får lov til at gå i uldne sokker <3
    og søde smykker ^^

    SvarSlet
  3. YES! Det er en bedstemor regl! :D Jeg får altid hjemmestrik af min farmor når det er jul<3 og jeg elsker dem :D

    Jeg vil gerne have et stykke af den kage der! ;)

    SvarSlet