fredag den 22. oktober 2010

London'London Baby ♥

Søndag d. 17/10 2010

Mig og Line tog afsted mod London. Vi havde bestilt turen for over tre måneder siden, så det virkede bare så urealistisk at vi rent faktisk skulle afsted! :O vi tog dog først afsted kl. 19:30 så vi landede i London kl. 20:30 og var først ude ved hotellet omkring kl. 23, så der blev ikke set det store, det var bare afsted og direkte i seng.



Mandag d. 18/10 2010

Havde vi bestemt os for at vi skulle på sightseen i London og se alle sædværdighederne, men også for lige at lærer byen og metroen at kende. (men utroligt nok er metroen idiotsikker, selv JEG kunne finde ud af den!) vi tog ud til Madame Tassauds hvor vi havde bestilt billetter til hjemmefra. Det var en super fed oplevelse - bortset fra rædselskabnettet, som man skulle igennem. Jeg hader spøgelseshuse, så jeg rystede over det hele og var næsten begyndt at græde da vi kom igennem D:




Efter Madame Tassauds, tog vi ud til Tower of London hvor vi spiste frokost og hyggede os (og nød at det var 5 grader varmere end i Danmark). Der var også udsigt til Towerbridge så den fik vi også lige med i købet. Line var helt vild med broerne i London, den tosse ♥

Derefter tog vi ind til Buckingham Palace, som var heeeeelt vildt flot. Vi brugte noget tid ved en stor statue som lå lige ved siden af, hvor vi nød udsigten til Buckingham Palace og den store have som lå ved siden af. Vejret var bare super dejligt og solen skinnede.


Efter Buckingham Palace, ville vi ind og se Big Ben. På vej derhen kom vi forbi en kæææææmpe kirke. Bygningerne var overvældende og vi fik set nogle af de klassiske kendetegn ved London på vores lille tur.



Om aftenen var vi inde og se Dirty Dancing musical - det var en super fed oplevelse. Mine forventninger havde ikke været specielt høje, for intet rækker jo helt så langt som filmen, vel? Men de havde virkelig formået at få det hele med, og sceneskiftene var flydene og de havde nogle super fede effekter og skuespillerne gjorde det så godt! og de lignede også dem fra filmen! - kommer jeg til London igen, skal jeg helt sikkert ind og se musical igen! ♥

Vi var ude i 15 timer og havde gået mega meget! vi var totalt smadrede da vi kom hjem til hotellet

Tirdag d. 19/10 2010

Vi tog direkte ind til Oxford Cirkus for at shop-shop-shoooooppe :D Oxford street er så lige 2,4 km. med butikker på hver side x3 så vi nåede ikke engang igennem halvdelen af butikkerne + vi var stadig virkelig ømme i fødderne fra dagen før pyyyh .. vi tog allerede hjem kl. 16:00 fordi vi var så trætte. Så tog vi en morfar og stod op for at spise, ellers hyggede vi os bare til aften.

Onsdag d. 20/10 2010

Vi startede dagen inde på Picadilly cirkus, fordi der ligger en butik der hedder TokyoToys som jeg bare måtte ind i! O__O fik købt en t-shirt derinde fra og nogle småting. Men det var såååe coolt, dem der arbejdede der gik rundt i cosplay x3 jeg blev betjent af en Haruhi ♥

Vi tog igen ind på Oxford for at færdiggøre vores ultimative shopping tur. Vi fik begge to købt rigtigt meget tøj. Det var bare alt for godt ♥ jeg fik tøj, tasket, sko og accessorize


+ der var kommet tøj til mig fra H&M
da jeg kom hjem, thihi masser af tøj ~ ♥

Om aftenen var vi oppe i London Eye, som er et kæmpe pariserhjul. Vi fik set London fra en højde på 135 meter. Det var fantastisk! var egentlig bange for at jeg blev højdeskræk, men det var ikke uhyggeligt på nogen måde, det var super fantastisk og vil ikke have været den oplevelse foruden :)




Torsdag d. 21/10 2010

Det var tid til at pakke alle vores indkøb ned, for vi skulle hjem om aftenen. Vi tog ind til Harrods for at opleve det, og det var da også noget for sig, men syntes godt nok det var en smule snoppet - de ville ikke lukke en mand ind på en rulle taske, da den kunne ødelægge gulvene :/. Men jeg købte en bamse med hjem til mine forældre, for min far sagde at jeg skulle købe en nisse med hjem fra Harrods. Købt en julebamse som hedder Archie, han er rigtig sød ♥ Vi var dog ikke specielt lang tid i Harrods. I stedet tog vi hen til Hydepark, hvor der var egern over det hele!!! ♥ ♥ ♥ de var bare så nuttede, og overhovedet ikke bange for mennesker, så vi kunne komme helt tæt på dem, og de var bare alt for søde!



Jeg syntes det er så vildt at det er mig, som har taget de her billeder!

♥ ♥ ♥

Har virkelig haft en kanon tur!


Psst! jeg har fødselsdag imorgen! ♥

2 kommentarer:

  1. awh, det lyder til at have været en vildt fed tur! :D og jeg har prøvet at fodre egern i london også, det er mega fedt at de er så vant til mennesker n_n blev også overrasket over hvor tæt på man kunne komme ~
    Nice at du fik købt så mange ting, men i var ikke omkring camden? Jeg må virkelig selv prøve at besøge Tokyotoys næste gang jeg er i London, det lyder bare úbernice! 8D cosplays i en butik, yessir!

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke om jeg skal have ondt af dig eller grine af dig over at du var så bange inde på Madame Tassauds XD Shrek figuren er uhyggelig :c Godt han ikke findes IRL.

    DAMN, I fik oplevet meget! Super spændende at læse om :D Giver mig helt lyst til at besøge London igen!
    JEG ELSKER ALT DET TØJ DU HAR KØBT *__*

    Og de der egern...ej, hvor er det bare aaalt for sødt >w<

    SvarSlet