onsdag den 27. oktober 2010

Pika-mobil og kage

Idag har der været samling på mit gymnasium. Der er samling én gang om ugen, hvor alle informationer for den kommende tid bliver læst op, og som regel er der underholdning, som bliver lavet af en klasse (sådan på skift). Idag var der dog ingen underholdning MEN! for første gang nogensinde vandt min klasse en kage. Klasserne kan vinde kage ved at deltage OG vinde et sportsarrangement - og det skal så lige siges at min sproglige-klasse er pinligt usportslige :$

Vores samfundsfagslære stiller sig op på podiet og skal til at udnævne hvem der har vundet kage, og starter så med at sige: "Der er jo så nogle klasser, som aldrig vil vinde kage. Men 3.x er en god klasse, selv om de aldrig vinder noget." .. vi fik kage :$ Brunsviger med flødeskum, som det skal være på ægte nordjysk Mmmh.


Så er vi jo nogen der bliver studenter til sommer!

Skulle også have postet et indlæg i mandags, men der har været super meget at se til. Så det bliver lige lagt sammen med min kage-post n___n *heart*
I mandags fik jeg forsinkede fødselsdagsgaver af de 3 piger jeg går meget med i klassen. Jeg fik en AmorAmor parfume, som jeg længe har været helt vild med, så det var super lækkert at jeg fik den :3
Efter skole tog jeg med Line hjem, hvor hun havde forberedt flere gaver :D Først fik jeg en stor kasse, en lille snydepakke ;p indeni den var der en fjernstyret Pikachu-bil, og nogle små søde plastic hjerter. Så fik jeg et smykkeskrin, som ligner en lille håndtaske (soooo lolish *heart*).
Pikachu fjernstyret bil + pokemon spil

Mini smykkeskrin

Line & jeg
You're the very best :')

Pssst! Der kommer japanske udvekslingsstudenter
på mit gymnasium. iiiih glæder mig sådan! :'D

3 kommentarer:

  1. no offence til jer nordjyder, men brunsviger med flødeskum lyder altså gustent x'D og dejlige gaver <3 smykkeskrinet er lige dig :b

    SvarSlet
  2. At vinde kage - kan man opnå noget større her i livet?

    EJ, TOTAL SEJE POKÉMON GAVER. Og overnuttet smykkeskrin *Q*

    SvarSlet
  3. love love love
    smykkeskrin<333

    OG VI SKAL SÅ MEGET LEGE MED POKÉMON GAVERNE NÅR JEG KOMMER OP TIL DIG *q*

    SvarSlet