tirsdag den 1. januar 2013

Farvel 2012

Så gik vi ind i 2013. Tak til alle for et dejligt 2012.

Jeg fejrede Nytår ude ved Louise i år. Vi var samlet 14 mennesker. Det var en meget stille og rolig aften, med hygge og spas. Det er jeg meget glad for, for jeg har ikke været helt oppe på dupperne. Er blevet syg igen igen. Er omringet af syge mennesker :( det er skidt for mig.

Aftenen startede med at vi så Dronningens nytårstale, og derefter gik vi ud i laden og fik en dejlig forret bestående af tunmousse med rejer og brød noom 
Hovedretten var mørbrad med feta og pesto ~ med hvidløgsbrød, salat og bagekartofler til. Blev så mæt, men det var bare så gooooodt  
& til dessert fik vi en dejlig citrontærte og lækker vanilieis  



Fedlingerne ~ 



 Der blev danset


og puttet


og vi så fyrværkeri 



Tak alle sammen for en dejlig fest.
Vi ses en masse i 2013 

4 kommentarer:

  1. Tak for et godt år, Sabrina <3

    - Og tak for en rigtig hyggelig aften! Gotta lova those worm-pictures!

    SvarSlet
  2. Tak for et godt år og en hyggelig aften! <3

    SvarSlet
  3. Neeej, er du også syg? Åh, jeg føler med dig! Synes alle er syge for tiden!
    Sikke nogle lækre orme der var til vores fest ;D
    Og det var skønt at hygge med dig ♥

    SvarSlet
  4. det var hyggeligt <3 godt nytår, håber at se dejlig meget til dig i det nye :D

    SvarSlet