onsdag den 9. januar 2013

Januar Shopamok

I dag har været en vild dag. Jeg har været inde i byen med Emma og shoppe - vi mødtes sidst på dagen med Kristine.
Det var fantastisk at komme ind og bruge penge - har ikke rigtig købt noget nyt tøj, siden jeg flyttede til Nørresundby. Så trangen kriblede vildt indeni mig.

Nu sidder jeg helt udmattet, og virkelig træt!

Dagens køb

H&M
Futsko, ringe, pels
Alt på udsalg (y)


H&M kjole
Har prøvet den i Frederikshavn, for et halvt år siden. 
Desværre var den dengang ikke i min størrelse D':
Men nu; i min størrelse og på udsalg :D


Gina Tricot
Armbånd 12,5,- 


67 boots
Dagens kup! 
Har kigget på dem for et halvt år siden, men syntes ikke jeg ville smide 899,- 
Købt i dag til 99,- I am so in love


Marc Jacob
Dagens store selvforkælelse
Købt fordi jeg havde et gavekort, og fordi jeg ikke har givet mig selv
en parfume i maaaange år. Så er det okay :I  Den dufter så dejligt ~


Bøger købt i en genbrug
Når snerlen blomstre
Rachels ferie
Ekskonernes klub


Da Emma og jeg havde været ude og shoppe i maaaange timer, og jeg endelig var hjemme, med trætte ben, træt sind, og et Dankort som var blevet brugt godt og grundigt, lagde jeg mig til at sove. 

Blev dog vågnet af den søde lyd af dørklokken. Den søde postmand kom med mere tøj  
Køb fra Zalando.dk


Oasis
3/4 ærmers trøje 


Cheap Monday
Er liiidt en sucker for Cheap Monday 


Glamorous 
Denne kjole passer perfekt til min figur  
Elsker den!!   


Min shoppetrang er vidst stillet lidt for nu ~
Tak for en dejlig dag Emma & Kristine  
Undskyld dankort ~

2 kommentarer:

  1. Tak for en super dejlig shoppedag! <3 på magisk vis blev mit kort brugt selvom jeg ellers er så bange for det :b og du fik nogle rigtig lækre ting! Tror jeg kommer til at lugte ekstra meget til dig de næste gange vi ses

    SvarSlet
  2. Ej, det gør altså ikke noget at man køber lidt nye ting når det hele er til gode tilbud :D
    Med skole og arbejde har du også bare af at forkæle dig selv engang imellem ♥

    Glæder mig virkelig til at se dig i den sidste kjole! Du bliver sikkert en sild i den ;D

    SvarSlet