fredag den 18. januar 2013

Sne, kulde og frost

I mandags ringede Emma - meget meget tidligt - fyldt af glæde over at der var kommet sne. Vi havde nemlig aftalt, at jeg skulle tage nogle billeder af hendes Jack Frost cosplay.



Emma kom til Nørresundby, hvor vi gik ned i en park, som ligger lidt fra hvor jeg bor. Det er et rigtig godt sted at tage billeder, fordi den er så stor, med så mange forskellige områder. Vi fik taget nogle billeder, og Emma fik kolde fødder og hænder  hihi stakkels Emma ~


Da vi kom hjem i varmen igen, døde Jack Frosts' stav. Bum død. 




og btw jeg har fået deviantart - I knoooow; 10 years too late :p



I tirsdags havde vi besøg af Pers søster, Janni og hendes forlovede, Marius.
Vi holdt en lille middag, for at være sammen med dem, inden de tager til Australien.

Vi arbejdede på et stoooort puslespil - men 1000 brikker
og tog en masse polaroidbilleder  




Igår aftes havde vi Emma og Smølf til aftensmad, for Per skulle med Smølf til parkour 
(Per døde en lille smule i musklerne igår hihi  og har også av i dag)

I dag var jeg med min tante en tur inde i byen. Vi havde snakket om længe, at hun skulle en tur til Aalborg, så vi kunne kigge butikker. Vi var lidt rundt at kigge - og så var vi på Klostertorvet :) mmhhh der er så hyggeligt derinde, og maden er lækker. 
Sneen dalede på os mens vi gik i byen, og det var godt koldt. 

Købte en taske til min mobil 


og en Esprit 3/4 ærmers trøje mmhh 



2 kommentarer:

  1. Cosplayere er så skøre, de gør så meget for pæne billeder, haha ♥
    Så lige alle billederne på Emmas blog, de er bare blevet så gode :D Du er så dygtig, Sabrina~

    Awwh, hvor er polaroid billederne bare søde ;w; Elsker den slags!

    SvarSlet
  2. Elsker 3/4 trøjer! Selvom de ikke varmer meget, ahah <3

    SvarSlet