torsdag den 3. maj 2012

Beautiful Smena

New boots, new camera


Lidt goods fra Sverige. Jeg købte støvlerne i Stockholm. Jeg er så glad for dem, de er så smukke og jeg bliver rigtig høj i dem :I
Kameraet 'Smena' havde en af højskolens elevers kæreste taget med fra Letland, fordi jeg gerne ville købe det. Det kostede mig 40 DDK og kan både tage almindelig B/W film, og farvefilm. Jeg har været igang med at teste det. Jeg er rigtig glad for jeg købte det. Det er et lille plastik kamera, som bare kan smides ned i tasken ~

Good news
Jeg skal til interview på Medieskolerne i Viborg. Et skridt nærmere fotografen. wuup.
Wish me luck ♥

2 kommentarer:

  1. "Rigtig høj"
    Så siger vi det skatter <3

    SvarSlet
  2. de sko ser super behagelige ud udover at de er pæne og alt det der ;D
    Og nice at du fik dig et billigt kamera, jeg leder stadig for dig også ~

    SvarSlet