onsdag den 9. maj 2012

Comedy Zoo on Tour

Her til aften var jeg med Esther, Trine, Kenneth og Per inde på Skråen og se Comedy Zoo on Tour.

Martin Høgsted




Elias Ehlers



Simon Talbot



Det var en super sjov aften. Den af de tre, som jeg fandt mest sjov var Elias Ehlers. Han havde den samme sarkasme og irriterede holdning til de små ting i livet - som jeg kender aaaalt for godt. Hvorfor skal man bare smile til de små irriterende ting i hverdagen? Det var virkelig en genial aften.
Note til mig selv: gå til mere comedy. At grine så meget, at du har ondt i halsen bagefter, er godt for dig!


Har forresten også fået opdateret min hjemmeside.
Har lavet ALT om på min analoge side. Take a look.
www.sabrina.vraa.eu






2 kommentarer:

  1. Årh jeg er bitter over du fik set Elias og jeg ikke gjorde. Jeg synes han er så sjov :'D

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER comedy. Og det er så meget sjovere når man sidder i salen ;D og WOW, de billeder!!!

    SvarSlet