torsdag den 14. juli 2011

The Reef


Woow endelig er der sket noget i min ferie!
Tirsdag-onsdag var jeg ude ved Louise i Aalborg vi tog en lille tur op i byen dag jeg ankom. Fik købt mig en ny trøje & The Nightmare Before Christmas for 50,-! Jeg elsker Stereo Studiet.
Om aftenen tog vi hjem til Louise's mor. Mig og Louise sad først og så Harry Potter - men det fungerede ikke rigtig og kvaliteten var virkelig dårlig! - så i stedet snakkede vi med Strangers på Omegle XD der findes mange ensomme sjæle i verden (&/eller folk som stener). Vi så også to episoder af Slayers. Den stod faktisk bare på hygge.
Det var dejligt at se Louise lidt igen ~


Idag har jeg været nede på det store Scandic Hotel, som ligger i Frederikshavn - The Reef. Det er et kæmpe hotel, som har fået det sygeste badeland. Blev ringet op tirsdag, inden jeg stod og skulle ud af døren (typisk!), blev tilbudt job dernede!Jeg starter mit nye job som stuepige på torsdag.
Det næste halve år bliver rigtig hårdt! Jeg skal gå i skole i Aalborg og have to jobs! Men det er heldigvis kun et halvt år. Glæder mig til at starte!

Blev forresten også liiige vækket af postbuddet, som kom med en pakke fra Bubbleroom. Mere tøj mmmmhhh slet ikke dårligt at blive vækket af postbuddet så længe han har nyt tøj med til mig

Lidt basic & den røde trøje som jeg købte i Aalborg

Sweateren bliver så skøn til vinter!


Til slut lidt billeder fra Tversted.
Der var jeg i søndags med de gamle, og det gav muligheder for lidt billeder.







1 kommentar:

  1. det lyder dejlig afslappende : D hoho, jeg har en veninde der hedder Tversted til efternavn x'b

    SvarSlet