fredag den 14. januar 2011

Picture perfect

Idag har jeg været model for en, som er ved at uddanne sig til negletekniker. Fik lavet gelénegle. Har været model for hende en gang før, så var glad for at hun gerne ville bruge mig igen - nye negle til mig n_______n ~ ♥



Igår kom mit kamera endelig hjem! - havde været lidt utålmodig, fordi jeg troede jeg fik det mandag, og har gået og glædet mig som et lille barn! X3 Canon D1000 ♥ det er så super nemt at bruge, og er virkelig glad for det.


Pelle har været min lille model hele dagen :b hvad enten han ville eller ej XD
men har faktisk fået nogle ret gode billeder af ham ♥



5 kommentarer:

  1. Elsker dine negle OG dit kamera. Tillykke bby <3 <3

    SvarSlet
  2. Kamera + negle = love'love :D

    tillykke pus <3

    SvarSlet
  3. Cool~~ xD Perfect nails er bare skøønt <3 lucky dims! ♥

    Omg Dejligt Kamera~ >w< Hvor meget gav du for det? :3

    og AWWW JEG ELSKER DIN KAT OM NOM NOM ♥ I wanna eat it! >w< ♥

    SvarSlet
  4. årh, fede negle, jeg er misundelig over at du har kontakter under uddannelse :b Og det kamera er magen til mit ^ o^ jeg var også bare helt excited da jeg fik det, og jeg elsker det stadig som mit barn <3

    SvarSlet
  5. Jeg vil også have lavet negle - hvor er du heldig *Q*

    Og jeg glæder mig til at se mange billeder fra din side af :D

    SvarSlet