tirsdag den 11. januar 2011

Due Date

Have you ever seen the movie Forrest Gump?
He ran across the U.S. and he was pretty stupid.
I have faith in you!

Her til aften var jeg med Sara & Line ude at spise og i biografen :) det var rigtig hyggeligt - god mad og en sjoooov film! vi så Due Date. Selve historien var ikke noget specielt, men den var virkelig sjov hele vejen igennem, selv i de scener hvor tingene burde være alvorlige havde de fået vinklet det, så det alligevel var super sjovt. Og et kæmpe plus ved filmen var Robert Downey ♥ som spiller hovedrollen Peter. Elsker virkelig Robert Downey! og han var også totalt genial i rollen som Sherlock Holmes.
Min favorit genre indenfor alt er faktisk komedie. Elsker et godt grin! :D

Robert Downey :$ ♥


Ellers er der faktisk ikke sket det store for mig :b ! skulle have været i Randers til Loli Cirkel, men pga. sne kom jeg ikke afsted! ): har jeg sagt at jeg HADER sne?! bliver så frustreret over sne (dog ikke så meget som min kat Pelle.. han har været ret rastløs de sidste 2-3 måneder).
Går dog og glæder mig rigtig meget til imorgen onsdag, hvor Expert (forhåbentlig 7-9-13) ringer til mig, når mit kamera kommer hjem! ♥ kamera-kamera-kamera-kamera!

- Over & out -


1 kommentar:

  1. d'aaaw til at du ikke nåede Loli-cirkel D: *sadface*.. og håber du får kameraet så du kan camwhore en masse ;D

    SvarSlet