tirsdag den 20. juli 2010

Slotsholmens meetup

I lørdags var jeg til J-fashion meetup i Silkeborg. Jeg kørte med Sascha, Kenny, Louise & Astrid. Det var rigtig hyggeligt og vejret var perfekt loli-vejr :3 ikke for varmt og ikke for koldt. Der var kage kage og endnu mere kage! :D så vil mene alle overlevede på fuld mave den dag! ♥
Der var forskellige spil og aktiviteter; Twister, kortspil (som jeg tabte for grumt) og Petangue. Senere tog vi på restaurant Mongolian Barbeque, men jeg var i forvejen godt mæt så jeg fik en is! Mmmmh is er rart, minus de havde sat en uhyggelig stjernekaster i D:
Det var en rigtig god dag, og det var skønt at se bekendte ansigter igen ♥


Dagens outfit


Mig, som taber i kortspil =___=!

Hjemmelavet madpakke! :D *stolt*


Siger tak til alle for et godt meetup
& endnu engang tak til Sascha og Kenny for lån af sofa og for at jeg måtte køre med dem ♥


Psst! købte en Loli af Sascha! ♥

2 kommentarer:

  1. Det var så hyggeligt, selv tak for godt meet-up : :D og dit outfit var så kært <3

    SvarSlet
  2. NAM NAM!! KAGE!!

    Jeg elsker ogsaa dig... nej, vendt det glemte du vidst at skrive xD

    men men, selv tak for et nice loli meet up <3
    vi ses snart

    SvarSlet