fredag den 9. juli 2010

Punktering



Dagen startede som en almindelig dag med dejligt vejr. Jeg kørte ud til Camilla hvor jeg skulle hygge lidt i solen med hende og vufferne, før vi skulle til træning. Kørte over en usandsynlig stor sten på vejen, men tænkte ikke mere over det, da den var for stor til at have kunnet gjort nogen skade.. eller hvad?! - Da vi havde hygget en times tid og fået lidt mad var det på tide at komme afsted til træning. Jeg kommer ud til cykel som er flad.. eller flad er næsten ikke engang ordet, for der var intet luft i den overhovedet!
Vi gik ned for at træne, og efter det var tiden til at tage turen hjemad. Det skal så lige siges at Camilla bor og det sted vi træner ligger i den anden ende af byen! Gik ned til midtbyen med cyklen til cykelhandleren, og bagefter gik jeg hjem. Var smadret da jeg kom hjem så den stod på en laaang lur =___= det ødelagde så meget min dag!


Kom mig dog over dagens store nedtur og tog med Jonathan på stranden om aftenen. Tror også det var meget godt at komme ud og tænke på noget andet, og har det altid så sjovt med Jonathan, så vi fik grinet og soppet. Det var skønt ♥



Elsker stranden og havet


1 kommentar: