tirsdag den 13. juli 2010

Fårup Sommerland

I dag har jeg været i Fårup Sommerland med pigerne - Sara, Maria & Line ♥
Dagen startede ud med at være grå og der kom en smule regn. Heldigvis kom der ikke mere regn end en enkelt byge, lige da vi var kommet derud - der var dog gråt det meste af dagen, hvilket egentlig kun er en god ting når man er i Fårup Sommerland, for det betyder at der ikke er nær så mange mennesker og ikke nær så lange køer!

Tror vi fik prøvet de fleste ting, og Falken mere end én gang! :b kom dog desværre aldrig op i Lynet - havde nok heller ikke turdet når det kom til stykket n__n' men kunne være meget sejt at sige: "jeg har været oppe i Lynet!" men det må så blive en anden god gang.
Fortryder kun én ting i dag; at gå op i tekopperne! baaaah Maria og Sara snurrede det hele så hurtigt rundt x_____x min mave er stadig ikke heeeelt kommet sig!


Vi var inde i 4D biografen og se Happy Feets. Det var ikke lige frem den store oplevelse, da der var kæmpe lang ventetid og en dum introfilm man SKULLE se :/ og filmen var ikke særlig god på 3D skærmen, men selve effekterne fungerede smukt :D kronen på værket var så lige at filmen gik i stå og vi måtte se hele filmen forfra for at få de sidste 1½ minut med :b

Med Fårup Sommerland hører også vand! Vi skulle jo selvfølgelig op i Træstammerne to gange, og det gik rigtig meget ud over Maria, Line og jeg! som det også kan ses på billedet, blev vi ret våde!

Maria og Line tosser på toget rundt i Fårup ♥

Før vi gik fra Fårup og ud til bussen skulle vi alle have en Candy Floss :b sky på en pind siger man jo ikke nej til? - det resulterede i candy floss på hænder, i ansigtet, på Marias trøje og på Lines sko. Candy floss overalt! :D men det smagte godt og når Line nu ikke havde fået det siden hun var lille, så var vi altså nød til at skulle have det.

Det var en god, men også meget udmattende. Glæder mig nu til at komme i seng ♥

~ ♥ Tak for en god dag piger ♥ ~
Love you guys!

2 kommentarer:

  1. Elsker billedet hvor du har candyfloss i hele krødderen <3
    Godt at se du har haft det godt! Det er bare år og dage siden jeg har været i Djurs, og du sej du tør prøve alle de vilde ting <3

    SvarSlet
  2. Fårup Sommerland er altid super sjovt når man er af sted med vennerne :D
    Glæder mig til Fårup tur med Anime Kita >w<

    SvarSlet