fredag den 30. september 2011

Drive

I onsdags var jeg i biografen med Nathalia. Vi var inde og se Drive, og jeg havde ingen forventninger til filmen overhovedet - da jeg er typen, som helst vil se tøsefilm :b men Nathalia havde fået lov at vælge film, da alle de film jeg gerne ville se kun går i Aalborg.

Normalt er film bedre, når man ikke har nogle forventninger til dem, men blev godt nok skuffet. Filmen hedder 'Drive' og så burde man tro at der er en masse kørescener i, men der var faktisk utrolig lidt. Derudover var personerne utroligt flade, man kom ikke ind under huden på nogen af dem. I de scener hvor der burde have været dialog, var der højst to replikker fra hver af karakterende, hvilket gjorde at man slet ikke lærte personerne at kende. Det hele virkede generelt meget overfladisk og kedeligt. Udover de utroligt intetsigende karakterer, var der også alt for meget overflødigt blod - menneskeliv betød intet i filmen, og der var blod og drab til alle sider. Generelt var det en meget tam historie - men det er bare min holdning. Nathalia syntes at det var en okay film, så jeg vil tro at det er smag og behag.



Hele denne weekend skal jeg arbejde. Så det skal bare overståes, så jeg kan komme til Kita i næste weekend :D jeg glæder mig. Apropos arbejde; jeg er begyndt at betale fuld skat :c det sucks rimelig meget .. kommunist samfund ! :b

1 kommentar:

  1. Ej, hvor sjovt - en fra mine klasse har sagt NØJAGTIG det samme om filmen, haha xD Det er i hvert fald også en film jeg ikke skal bruge penge på!

    Dumme, dumme skat :(

    SvarSlet