onsdag den 29. december 2010

Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai


.. My little sister can't be this cute



På tre dage færdiggjorde jeg animen Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai, hvilket er ret utroligt, for normalt er jeg toooootalt langsom til at se anime XD jeg er svag. 12 episoder er en meget passende længde til mig! :b

Serien følger den 17-årige Kyōsuke Kōsaka, der finder ud af at hans lillesøster Kirino er helt vild med manga, anime og især galge (gal games). Kirino er vild med alt der omhandler lillesøstre, så hun har i al hemmelighed samlet "frække materialer" i et gemt skab på hendes værelse. Hun har en skjult identitet, som er stik modsat til hvordan hun er overfor familie og venner - hun er en dygtig elev, hun er sporty og så er hun model.
Kirino og Kyōsuke har aldrig rigtig haft et forhold til hinanden, men da han opdager Kirinos hemmelighed, betror hun sig til sin bror, og hun ønsker at han skal spille nogle af sine galge spil, så hun kan få dem bedømt, om han syntes de er gode. De to bliver får et specielt forhold til hinanden, og hver gang Kirino kommer i problemer, gør Kyōsuke alt for at redde situationerne ud - som altid ender med at give ham selv bagslag.

Kyōsuke & Kirino som spiller sammen


Kirino og hendes otakuvenner, som hun finder over nettet.
Kyōsuke og nabopigen som er forelsket i ham.


Det var egentlig en meget sød serie, som handler om at stå ved hvem man er, og viser søskendekærlighed. Men i sidste ende hadede jeg de to hovedpersoner. Kirino var bare irriterende på alle punkter, en irriterende lille møgunge og Kyōsuke var bare irriterende fordi han ikke var lidt mere selvstændig, og sagde noget til sin dumme lillesøster.

Selvom jeg ikke brød mig om hovedpersonerne, må jeg jo have kunne lide serien et eller andet sted :b for så den hurtigt igennem.. ellers er det måske bare the fact at jeg keder mig utrolig meget i juleferien n____n''

~~~~~~~~~~~~~~~

Har du set noget interessant i ferien?!~

~~~~~~~~~~~~~~~

En fantastisk outtro som var til serien.
Blev fanget af den med det samme, men den
virker meget mere seriøs end serien egentlig er.
Out of connection!


Pssst! should I call you Onii-san? ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar