søndag den 26. december 2010

Glade jul, dejlige jul

Så er al juleræset ovre. Det smukke gavepapir er revet op,
maven er fuld af julemad og familier er igen gået hver til sit...

Som de sidste mange juleaftener har jeg holdt jul hjemme, med min Mor, Far og min Bedste. Det er hyggeligt nok.. Men nogle gange ville jeg ønske vi var lidt flere, at jeg havde en større familie at dele julen med. Vi havde dog en hyggelig, stille og rolig aften med god mad - og hjemme hos os får vi flæskesteg! :) og senere på aftenen Ris a la Mante, og som næsten tradition vinder jeg ALDRIG mandlen Dx i år fik min Bedste mandlen, og vandt nogle søde TripTrap nisser til juletræet.
Vil egentlig ikke fortælle så meget om selve aftenen, for som sagt er det ret stille, og derudover har vi ikke rigtig bibeholdt særlig mange af traditionerne :b julen siger mig egentlig ikke så meget. Nok fordi vi er så lille en familie, tror det havde været noget andet hvis jeg havde en masse søskende eller kusiner og fætre som kom til jul.

Fik dog en masse lækre gaver. En hel del af dem var flyttesager. Skal jeg seriøst være voksen til sommer?! D: jeg er ikke klaaaaaaaar! jeg er stadig 12 år gammel TT________TT (ihvertfald in my mind). Jeg fik det fedeste grydesæt i rødt! :D og nogle fantastisk lækre skåle. Glæder mig faktisk til at tage det i brug.
Så har jeg fået den smukkeste halskæde, med et dråbeformet vedhæng som er helt glitter'glitter'sparkle'sparkle O__O! ♥ kunne desværre ikke få taget et godt billede af den. Og så fik jeg Pompoko XD MERE GHIBLI!! ♥ ♥

Fik de her lækre læder handsker, som jeg havde ønsket mig. Syntes de er fede, fordi de er feminine på en cool måde. og mascaraen fik jeg af Line ♥ ♥ den er bare aaaaalt for lækker. Den lille mascara er specielt lavet til det inderste af vippen.



& af Bedste fik jeg en strikketrøje ♥ den er lige til at dø i. Tryg og varm ♥



1. Juledag

..Er der ikke en eller anden regel om at 1. juledag skal man bare ligge og se TV hele dagen? - sådan plejer det ihvertfald at være herhjemme :b Så jeg var hjemme hele dagen og hygge. Startede dagen med Tokyo Godfathers, som er min yyyyyyndlings anime (film) til dato. Elsker den, og den hører bare til julen. Fik den faktisk til jul sidste år, og har formået at se den et utal af gange på det ene år n___n'' kan kun varmt anbefale den!




2. juledag

Først på dagen har jeg rigtig hygget mig med mor ♥ og vi har blandt andet lavet en chokolade/nødde kage ♥ julens nødder skulle jo bruges, så vi besluttede os for at lave en lækker kage. Mums!

Senere tog jeg med Per en tur til Bangsboskoven for at få noget luft. Vi bestemte os for en af de tre ruter, men endte med at tage en ny rute 'Kongestien' som er blevet lavet her i sommers, fordi vi ville undgå alt for bakket terræn - vi endte dog i MEGET bakket terræn XD morede mig gevaldigt, selvom det endte med en tur på numsen fordi der var alt for meget sne og det hele var mega glat. Men det var nu en dejlig tur :) vi kom forbi en masse dyr, og der var bare heeeelt stille. Elsker naturen når der er helt stille og roligt. Vi så rådyr, tyre, får, heste og maaaaange fugle PÅ ÉN GANG! O___O
...En deeeejlig dag ♥

~~~~~~~~~~
Håber at alle I dejlige mennesker har haft en god jul ♥


Og lige til sidst! Traileren for Tokyo Godfathers,
hvis du nu ikke har set den! ;)

1 kommentar:

  1. RØDE GRYDER? Omg, jeg er jaloux :( Og du ser super cute ud som altid~ Miss you!

    JEG HAR SLET IKKE SET TOKYO GODFATHERS DENNE JUL :(

    SvarSlet