mandag den 20. september 2010

Kita træf 10.2


I weekenden har jeg været til Kita træf i Aalborg! ♥

Billede lånt fra Zarzu's blog :I ♥

Havde en rigtig god og hyggelig weekend. Det var mit aller første Kita træf og er meget positiv omkring det :D har flere gange været til Kita Chibi-arrangementer som også har været virkelig hyggelige. Kan rigtig godt lide Kita fordi det ikke er alt for stort og voldsomt, og fordi det ligger i Aalborg! yaaaaaaay ikke langt fra hjemme :b ♥

Var med i Stepmania-konkurrence hvor jeg totalt blev snydt xD skulle ud i noget konsolspil på stepmania-plade. Det var grimt, meget meget grimt. Var ufattelig dårlig. Men havde det sjovt mens jeg totalt beviste hvor dårlig jeg var. & var også med i BlazeBlue konkurrence, som heller ikke lige var til min fordel - men hvad pokker, jeg prøvede. Desuden hader jeg at deltage i noget, for jeg bliver super nervøs >____<

Lørdag fik jeg taget billeder med mit Nogizaka Haruka cosplay, af Sascha. Tusind taaaak! ♥ er faktisk ret tilfreds med hvordan det blev, dog skal jeg lige arbejde lidt på kraven.


Fredag havde jeg min smukke Loli på, og søndag havde jeg min Hamtaro Kigurumi på - Troede den ville blive for varm at have på, men der var rigtig koldt, så det var faktisk dejligt.

Fik købt nogle småting, men det var ikke det store da pengene ikke rækker så langt pt.
Fik købt sådan nogle sjove stænger man kan skære ud og pynte alting med. Så købte jeg to halskæder med små kager i :D og sidst men ikke mindst fik jeg købt Astro Boy 1-3 af Astrid ♥ og jeg fik mine Loli sko som var bestilt fra bodyline, de er bare sååååe flotte!


Tak alle mennesker for en vidunderlig weekend!
♥ Louise, Sascha, Kenny, Astrid, Liv, Kristine, Emma, Dorthe ♥

3 kommentarer:

  1. Yay, im in there! ;D! Tak for en skøn weekend <3

    SvarSlet
  2. selv taaaak! ^_^ <3<3 glæder mig allerede til at se dig igen

    SvarSlet
  3. Det var SÅ dejligt at se dig igen<3 Og dit cosplay var bare super sejt - fatter ikke du syede det så hurtigt, og det stadig blev så godt :O SKILLZ.

    Og jeg elsker de optagelser jeg har af Louise og dig fra fredagen af, hvor I har loli på :'D

    SvarSlet