søndag den 12. september 2010

Camilla 18 år ♥

Så blev det vidst tid til at update bloggen lidt. Det er et stykke tid siden sidst. Men der er heller ikke sket så meget i dagene siden, har været syg stort set hele sidste uge og været halv stresset over at afleveringerne skulle ligge på samme tidspunkt! - 3 afleveringer og et cosplay at lave TT___TT bare giv mig stress! det er da helt i orden!
Ej er faktisk ved at have ordnet alle afleveringerne, så jeg kun skal tænke på cosplayet, som jeg i øvrigt også er rigtig godt igang med. Har lavet ærmer for første gang nogen sinde! er bare så super stolt! :D
Skal cosplaye Nogizaka Haruka fra serien Nogizaka Haruka no Himitsu

Glæder mig til Kita! ♥

Serien handler om Nogizaka, som har en hemmelighed: hun er Otaku! - hun er bange for at nogen finder ud af det, for så tror hun at folk vil se ned på hende, eller se hende i et andet lys end nu, hvor hun er super populær. Den anden hovedperson Ayase Yuto finder ved et tilfælde ud af hendes hemmelighed, og i starten er Haruka bange for ham, bange for at hendes hemmelighed vil komme ud til andre. Men de begynder efter hånden at se mere til hinanden og Haruka bliver tryg og rigtig glad for Yuto.

Super sød og mega tøset serie! det er så meget mig! ♥


Camilla 18 år!

Igår var jeg til min veninde Camilla's 18 års fødselsdag sammen med Line. Vi gav hende en piercing med en sommerfugl, syntes selv den var så super smuk og shiny! @___@ ♥ Det var super hyggeligt ude ved Camilla, vi var først 10 piger, som fik 3 retters mad, om'nom'nom! deserten var den bedste kage eveeer!
Senere kom der flere gæster, vi var nok omkring 20-25 mennesker hjemme ved Camilla, hvor vi hyggede os og drak os i hegnet x3 .. omkring kl 00 tog vi ned i byen!

♪ ♫ danse, danse, danse ♫ ♪

Havde en super god aften! var hjemme omkring kl. 03, blev vækket kl 12 af telefonen der ringede xb men ingen tømmermænd! :D

Pssst! små slave-aber lav mit cosplay færdigt!

1 kommentar:

  1. Ej, du må ikke have stress D: Jeg håber du kommer levende igennem det!

    Jeg glæder mig super meet til at se dit cosplay :D + Serien lyder bare så søøøød!

    SvarSlet