søndag den 15. august 2010

Sleepover weekend

I denne weekend har jeg været til to sleepovers. Super hyggeligt ♥
Fredag til lørdag sov jeg hjemme ved Jens. Det skulle have været Toradora allnighter, men vi fik ikke set så meget, da vi var nød til at se det over nettet. Megavideo I looove you .. NOT! :b
Vil gerne gense serien da den var super god, dog hadede jeg slutningen rigtig meget .. men det lader til at jeg har misset noget første gang jeg så den, så håber jeg får set slutningen igen og at den denne gang vil være bedre .. så jeg ikke skal gå og surmule i to uger igen :b





Lørdag til idag (søndag) har jeg sovet hjemme ved Sara. Sara, Line og jeg transformerede Sara's stue til sengeland :b Vi lavede Nachoes til aftensmad og så film resten af aftenen. Vi startede ud med Nynne - den ultimative tøsefilm, som man kan se igen og igen. Dernæst så vi Iceage for at vågne lidt op, både mig og Line havde været på arbejde og var godt smadret. Efter Iceage kørte dvd'en over på a Cinderella Story, vi var lige for dovne til at vælge en anden film, så vi lod den kører. Jeg fald i søvn næsten da den var slut og vågnede op under rulleteksterne :b dvd'en kørte så over på far til fire i Egypten .. og igen var vi dovne. Men jeg lagde mig til at sove; trææææt trææt trææt. Det lød heller ikke til pigerne fik set så meget af den, så den kørte igennem og vi sov alle sammen.

Det har været en rigtig hyggelig weekend, men nu bliver det godt at skulle sove i min egen seng ♥

BANIRA SORUTO 
(Toradora ending, uddrag)
Banira soruto de  
Burning Love
(With Vanilla Salt 
Burning Love) 
amai dake nara
soruto kakemashou
(If it's just sweet  
Then let's put salt on it)

2 kommentarer:

  1. Amaaaaiiiiiii banira niii
    Sarutooooooo kakeru you ni!

    Toradora er SÅ sød. Jeg elsker den serie, og
    hvis det ikke var fordi, at jeg er alt for
    høj og un-cute til det, ville jeg have cosplayet
    Taiga by now ;_; Elsker hende og alle de andre
    characters i den serie.. ♥

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig dejlig weekend :D

    Og jeg overvejer lidt mere at se ToraDora nu 8D Tak!

    SvarSlet