tirsdag den 24. august 2010

The last airbender

Igår aftes var jeg med pigerne nede og se The Last Airbender. Ved ikke lige om det var deres smag :b men hovedsagen var egentlig også at jeg fik set den ;D elskede jo tegnefilmen helt vildt! - vil sige filmen faktisk var ret god, og den var flot lavet. Dog var der ikke plads til så meget af det sjove, som der fandt sted i tegnefilmen TT___TT men selvfølgelig også begrænset, hvor meget man kan koge 20 episoder ned til 1 time og 45 minutter.
Trods filmen var lidt anderledes end det pigerne normalt ville gå i biografen at se, så sagde de rent faktisk at den var god og vi blev nød til at se de to andre også når de kom xD
Glæder mig til de næste to kommer, det er så fedt at kende historien og se den igen på film!

♥ Sara, Maria, Line & Sabrina ♥

Efter vi havde været i biografen tog vi ned på Empire og spiste god mad! :D syntes helt ærligt også at jeg havde fortjent det! det havde virkelig været en hård dag.

At cykle til skole
At løbetræne i idræt
At cykle til træning, at træne, at cykle hjem
pyyyh ~
At cykle til Elling med mor, at cykle hjem igen
At cykle ned i byen (I Styrt pis regnvejr)
At cykle hjem igen (I styrt pis regnvejr)





Hvis man har set tegnefilmen, vil jeg helt klart anbefale at man tager ned og ser filmen.
& hvis man ikke har set tegnefilmen (toon-anime) - så kom igang! den er helt fantastisk ♥
Er meget dårlig til at komme igennem lange serier, men det lykkedes mig at komme igennem 61 episoder,så det skulle ikke være helt umuligt for andre! :D

& så lige et billede af aftenens hår.

Pssst! der er udbrudt håndværker-syge på gym!
Renovering har medført lækre håndværkere.
SOS jeg er ramt! Raaauw ♥

1 kommentar:

  1. Det er virkelig skidt ;_; Hver gang jeg ser noget fra Avatar, har jeg lyst til at se alle tre sæsoner igen igen, + filmen, og så kan jeg næsten ikke vente på de to andre... Har egentlig aldrig rigtig brudt mig om andet end japansk anime, når det kommer til tegnefilmsserier, men Avatar The Last Airbender har ramt mig hårdt D: Den er bare.... SÅ.... god ;-; <3

    Er enig med dig omkring filmen, og håber at alle der læser det her, og endnu ikke har set den animerede serie, får lyst til at gå i gang med den ^^ Man skal helt klart have set den først, for ellers kan filmen fremstå overfladisk, kliché eller forvirrende tror jeg .-. Men det er som du siger kun fordi, at 20 episoders tegnefilm bliver skåret ned til 1 time og 45 minutters film...

    Lækre håndværkere, åh gud Sabrina 8'D I miss you <3

    SvarSlet