søndag den 20. november 2011

Breaking Dawn


I fredags var jeg i biografen med Line, Maria og Sara. Vi var nede og se næste film i rækken af Twilight. Først var vi nede og spise på Empire, hvor vi hyggede os i 2 timer - hvorefter turen gik ned til biografen. Det var rigtig sjovt at prøve at være i biografen til en sen film. Vi var først ude af biografen kl 00:30 - og daaamn det var koldt!

Det rigtig dejligt, at være samlet med mine piger igen. Da både Sara og Maria er flyttet til Århus, er det ikke så tit vi kan være samlet. Ser frem til julefrokost, og mere kvalitetstid ♥


Jeg syntes desværre ikke at filmen levede op til de første film i rækken. Det var som om starten var lidt for sød, og uden et break til at holde spændingen. Da der så endelig skete noget i den ellers så sukkersøde start, var det lidt for freaky og bisart - jeg sad på et tidspunkt og overvejede om det var en alien-film jeg var inde og se. Måske var det fordi jeg var virkelig træt, at jeg ikke fandt den så fantastisk. Men vil dog sige, at det er en film jeg ikke vil være foruden - ligesom fordi den binder historien sammen med den næste film.


Største minus: alt for lidt Jacob's overkrop! :c

Ingen kommentarer:

Send en kommentar