lørdag den 22. oktober 2011

Pre-Birthday

Hello World!
Siden sidste opdate har jeg fået sovet - en hel del! :D Jeg har nemlig haft ferie, en meget tiltrængt ferie, hvor der ikke er sket så meget; jeg har været på arbejde nogle dage, så har mig og min familie holdt fødselsdag for min Bedste, så har jeg været et lille smut i Aalborg, og sidst men ikke mindst har jeg været samlet med nogle af mine veninder, for at holde en lille festlig sammenkomst, men også for at fejre min fødselsdag imorgen :I
Vi startede med at være Line, Maria, Sara og mig. Vi lavede Nachoes og hyggede os lidt før resten af selvskabet kom. De var så søde at give mig gaver, som jeg fik lov at pakke ud før tid :D
af Line fik jeg en rigtig god mascara og en DKNY deodorant - af alle pigerne fik jeg nogle vanter der er forret med 'pels', nogle super nuttede plastre og nogle hårspænder. hihi tror ikke de vil have at jeg bliver voksen ♥ og så fik jeg en Hello Kitty sæbe af Lines mor :D syntes det er så sødt at hun tænkte på mig, og så lige fordi hun vidste jeg er lidt af en Hello Kitty freak :b


Det blev desværre ikke til nogle billeder fra festen. For jeg glemte mit kamera :c sadface.
Håber at I har haft en dejlig ferie. Det har jeg nemlig. Ser dog frem til at se min klasse igen ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar