tirsdag den 31. maj 2011

Wall of memories vol. 2

I weekenden var jeg i Aalborg, og hjælpe min veninde Camilla, med at sætte hendes lejlighed i stand :3 i den lejlighed tog vi lige et smut i Ikea .. min aller første gang i Ikea - det hele var pisse smukt altså!! TT________TT

Men min Ikea-tur førte altså til, at jeg købte nogle nye rammer. Egentlig ville jeg have lavet et mix mellem rammerne fra Ikea og de rammer jeg allerede havde hængt op... Men det vidste sig så, at Ikea-rammerne var meget pænere end dem jeg havde ): så en ny væg, med nogle nye billeder. Hvis nogen af jer kommer i Ikea... må I meget gerne købe en ordentlig røvfuld rammer med for mig!! >____<

My wall ♥


Fra venstre:
1. Pelle
2. Min klasse
3. Freja
4. Sara, Line, Mig, Maria og Pernille til Galla
5. Mig og Line i London
6. Kenny, Sascha, Louise og Astrid til Okashii (det billede gør mig mega glad) ♥
7. Min klasse og værtsklasse i Salamanca


Idag var jeg oppe i AT9 (endelig er det slut, aldrig mere f- AT!). Psykologi og dansk. Mit emne var selviscenesættelse n____n I got 10 ♥ dog er jeg overbevist om, at jeg havde fået 12 hvis det ikke var for min lærer, som spurgte om mega abstrakte ting i stedet for konkrete ting ): hate on that. Men har fået 10, og kigger aldrig tilbage igen ~
Nu har jeg to ugers ferie inden min næste eksamen ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. 10 er bedre end ingenting! :D

    Be proud! I couldn't have done it better! xD

    SvarSlet
  2. Haha, Ikea-virgin :'D Sødt. Men dejlige billeder ♥
    Og jeg kan tage i Ikea til hver en tid for dig, hvis det skulle være ^O^

    Og 10 er sguda total i orden, maaan :D

    SvarSlet