onsdag den 6. april 2011

Lucca


I denne kæmpe pose gemmer sig min gallakjole! :D har idag været med mor ude i LuccaBride, som også sælger festkjoler og prøve kjole ♥
Jeg glæder mig virkelig meget til galla .. nu xp fordi jeg endelig har fundet en kjole.. kjolEN! den sidder helt fantastisk på. Det er en kort, sort kjole (skal nok lægge nogle billeder op ad den, når galla nærmer sig). Egentlig ville jeg gerne have haft en lang kjole, men lignede en druknet mus i dem, og de fik mig til at se endnu kortere ud ): så en kort og enkelt kjole blev det.
2200,- har aldrig haft noget tøj, der er så dyrt før >____< men den er virkelig også perfekt. Fik dog slået 100,- af prisen, da deres dankortterminal gik i stykker, og skulle hen til en bank for at hæve :D wuhuu for det (for banken lå kun 1 min. derfra).

Den korte update:
Mandag: startede jeg til kørerkort
Pokédex: seen 126, own 65
Aftensmad: kartoffelpizza ♥


Måske kan I huske at jeg efterlyste en pokémon mere på mit team. Har nu den sidste pokémon på teamet, næsten klar til at kæmpe mig op, og blive POKÉMONMESTER! - sidste pokémon på mit team: Vibrava.




Udviklingen: Flygon
Dragontyper er lidt seje ;)


4 kommentarer:

  1. Glæææder mig til at se dig i kjolen :D Den lyder fantastisk. Hvilket den også bare har af at være til den pris XD

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget mere fantastisk end galla!

    Glæder mig til at se din kjole! :D

    SvarSlet
  3. wuu, congrats! (altså, til pokemon-delen)
    og glæd dig til at skulle ud og køre ;D so funny and stressing.. Tillykke med Galla-kjolen, og.. kartoffel-pizza? fffff

    SvarSlet
  4. Årh <3 kjole!
    Jeg glæder mig til at se den <3

    SvarSlet