fredag den 4. februar 2011

Blå bog

I tirsdags samledes mine veninder og jeg hos Sara, for at hygge, spise god mad og skrive blå bog. Vi startede ud med god omgang mad og hygge omkring bordet. Så gik vi ind og så 'Til middag hos .. Zabrina'. Var så meget nød til at se afsnittene i denne uge fordi Amalie fra Paradise var med - hader hende, men elsker hende ♥ syntes hun er helt igennem genial. God TV, god TV.

Derefter gik vi igang med at skrive blå bog - glæder mig så meget til at få den :b det var super hyggeligt at gennemgå årenes bommert'er, citater og sjove kendetegn ved hinanden og folket i klassen. Vi hyggede os rigtig meget med det :D

Maria, Sara og Line ♥


Angsten for at skulle ud af gymnasiet kommer snigende :/ kan ikke forstå at der er så mange som glæder sig til at blive færdige. Jeg har det godt hvor jeg er, og vil helst blive der. Jeg er typen som elsker at gå i skole og læse, selvom det selvfølgelig er hårdt fra tid til anden.. og får hele tiden nye idéer til hvad jeg vil - kan slet ikke bestemme mig. Mit nyeste påfund er at få arbejde til sommer og arbejde et halvt år frem, og tage en tur på højskole i et halvt års tid - tror det vil være godt for mig at komme hjemmefra, men uden rigtig at alene i verden + der er rig mulighed for studievejledning på højskole, som måske kan hjælpe mig.

.. Gid jeg dog var sat på jorden
med en idé om hvad jeg vil i livet


Nowadays, being anonymous is worse
than being poor ~ Rachel Berry ♥

1 kommentar:

  1. lyder super hyggeligt skat <3

    forstår godt du ikke vil ud. Jeg HADER tanken om at skulle forlade min gym OG DER ER 1½ ÅR TIL! omg omg..
    men jeg glæder glæder GLÆDER mig til at få min hue *3*

    SvarSlet