onsdag den 24. november 2010

The deathly hallows

I forgårs kom årets første sne, som lagde sig.. jeg hader sne ): og sne hader mig - sneen angreb min cykel og væltede den og mig lige ved krydset ude foran skolen, hvor alle lige havde fået fri TT___TT *pinligt!* ikke nok med at min stolthed gik en lille smule i stykker, så forstuvede jeg også min fod. Der er grunde til at sne er ondt!

Det hele hjalp dog lidt da jeg senere samme dag (igår) skulle hen til en og have lavet negle :) hun manglede nogle at øve på, da hun snart skal til eksamen. Mmmmhh gratis gelénegle.

& dagen blev endnu, endnu bedre da jeg skulle i biografen og se Harry Potter and the Deathly Hallows! sammen med søde Nathalia :D ♥ filmen var rigtig god, og var egentlig lidt bange for at de over 2 timer ville føles som lang tid, men var opslugt til lærrede hele filmen igennem! O__O .. og den kærlighed ♥
Som altid er der mystik og historien er så fantastisk sat sammen. Har besluttet mig for at jeg VIL ned og se den anden halvdel til nattepræmieæren. It's magical! ♥

Lige lidt billeder fra filmen:


Pssst! så kommer spanierne imorgen! :) det bliver hyggeligt ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar