fredag den 24. juni 2011

Farvel og tak


Tirsdag (d. 21) aften, holdt mig og nogle piger fra klassen en lille fest, for at fejre vores huer.
Alle fra min klasse fik deres hue. Jeg er så stolt :D
Aftenen bød på sjov og spas. Og vi skrev i hinandens huer.


Onsdag (d. 22) var der Farvelfest på skolen. Det er en traditionelfest kun for afgangselever. Hver klasse havde hvert sit bord. Der blev sunget sange, spist buffet, snakket, ønsket tillykke, lærerne opførte den årlige lærerevy og senere spillede lærebandet. Syntes virkelig, at lærerne havde gjort et fantastisk stykke arbejde, for at underholde og gøre det til en fantastisk fest.
Mig og Line delte en flaske hvidvin.. og en mere.. og en mere.. Vi blev ret fulde XD ups!

Igår, torsdag (d. 23), var mig og mine forældre ude og spise på Nikolines med min tante fra Fyn. Nikolines laver bare så god mad! x___x fik stjerneskud noom. og min tante og fætter gav mig nogle rigtig søde dækservietter til min flyttekasse.
Efter vi havde spist, tog vi op på Bangsbofort, som er det højeste punkt i Frederikshavn, der liggere bunkere fra krigen, og udsigten deroppe er fantastisk! - ligger nogle billeder ind deroppe fra en anden gang.
Til slut tog vi hen til mosters sommerhus i Sæby og fik aftenkaffe. Jeg elsker virkelig det sommerhus, og har også tilbragt en sommer der med moster. Det er et lille bitte sommerhus, som emmer af sommer, Danmark og hygge.
Jeg har vedlagt nogle billeder af vinduespynten, fordi det er lige præcis sådan nogle ting, der gør det helt unikt på en gammeldags måde (og så skulle jeg også lige lege lidt med mit nye kamera) hihi






Sten, rav, skaller, den lille havfrue i en bøtte
Jeg håber at I alle har det godt ♥

2 kommentarer:

  1. Aww det ser super hyggeligt ud~ ^^ Igen Tillykke med du er blevet student <3

    SvarSlet
  2. Tillykke med at I alle kom igennem med en hue :D
    Og det lyder til at have været en rigtig dejlig afslutning, af flere omgange :) Sådan noget er altid godt!

    SvarSlet